tisdag, <3

halloj :D

skolan idag har faktiskt varit ganska bra,
började med svenska klockan 9
sen hade vi håltimma (a)
och sen skulle vi ha idrott men den blev typ inställd?
det blev inte jag glad för, :(
så vi fick vara i datasalen ist..
sen på lunchen gick jag,olivia&några andra t affären :)
sista lektionen så hade vi engelska,
3 lektioner + håltimma (y)
sen så slutade vi och då va klockan ett :D




på bilden: nicole,olivia,jag,narin,samar (LL)

dagens outfit:
linne, gina
3 kvart ärmad tröja, jc
jeans leggins, h&m
underkläder&struumpor

nu måste jag plugga lite .
har so prov snart, & jag kan typ ingenting

PUSS/ linnea (L)


Kommentarer
Postat av: oliviah (L)

hahaha, så ful jag e på bliden ;o xd haha <3

2010-02-02 @ 20:58:37
Postat av: saamar g. ♥

naaaj, så fuuul jag blev xd!

meen annars så blev ni alla supersööta!

gullebullaar (H)<3

2010-02-06 @ 16:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0